הטריפל היומי של TELESPORT

חוזרה לליגה: שלושה משחקים מעניינים מרכיבים את הטור היומי שלנו. קורדובה מארחת את לה קורוניה, האל מול שפילד יונייטד ודורטמונד פוגשת את היידנהיים

יום שישי 13 ספטמבר 2024
מערכת TELESPORT
קורדובה - דפורטיבו לה קורוניה - X (יחס 2.60)

מחזור חמישי בליגה השניה בספרד, זהו מפגש בין שתי עולות מהעונה שעברה. דפורטיבו העפילה ישירות מבית 1 של הליגה השלישית, כשקורדובה נאלצה לשחק במשחקי פליאוף עליה ולהעפיל בסופו של דבר לליגה השניה. את העונה הזו, פתחו השתיים לא טוב. קורדובה עם שני הפסדים בחוץ ושתי תוצאות תיקו בבית, כשלה קורוניה פתחה ע שני הפסדים, ניצחה לאחר מכן את פרול וסיימה בתיקו במחזור האחרון מול גרנאדה בחוץ. המפגש האחרון בין השתיים, היה לפני שתי עונות, כששתיהן שיחקו בבית 1 של הליגה השלישית, אז שני המפגשים בינהן הסתיימו בתוצאות תיקו. אפרופו תיקו, אז שישה משמונת המפגשים האחרונים בין השתיים, לא הוכרעו. קורדובה היום ללא רואיז הפצוע, כשלה קורוניה ללא אסקורדו הפצוע. השתיים נראות לא טוב מפתיחת העונה, לה קורוניה מעט יותר טובה, אבל אני לא חושב שזה יספיק לה, בכדי לנצח את משחק החוץ הזה. כמו שהשתיים אוהבות, אז תוצאת תיקו בינהן, בליין של 2.60.

האל - שפילד יונייטד - 2 (יחס 1.85)

מחזור חמישי בצ'מפיונשיפ האנגלי, מפגש בין האל שבמקום ה-19, לבין שפילד יונייטד, שבמקום השמיני. האל מגיעה למשחק היום כשהיא עדיין ללא ניצחון העונה. אחרי ארבעה משחקים, הקבוצה עם שלוש תוצאות תיקו והפסד, כשהיא רשמה הפסד נוסף גם בגביע הליגה, מול שפילד וונסדיי. האורחת היום, מגיעה למשחק כשהיא עם שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו, כשמחזור האחרון היא גברה בבית 1:0 על ווטפורד, אחרי שתי תוצאות תיקו מול נוריץ ומול ק.פ.ר. האל היום בסגל מעט חסר, ללא סמית, לונגמן וסיניק הפצועים. שפילד מנגד, ללא רובינסון הפצוע, כשסריקי בספק למשחק. בעונה שעברה, שני ניצחונות של שפילד, 2:0 בחוץ ו-1:0 בבית, כשהיא גברה על האל בשישה משבעת המפגשים האחרונים בין השתיים. שפילד טובה יותר מהאל ואני אקח כאן ניצחון חוץ שלה, בליין של 1.85.

דורטמונד - היידנהיים (1+) - 1 (יחס 1.75)

מחזור שלישי בליגה הגרמנית, מפגש בין דורטמונד שבמקום הרביעי, עם ניצחון ותיקו, אל מול הידנהיים שניצחה בשני משחקי הפתיחה שלה והיא כרגע ראשונה. דורטמונד שתשחק השבוע בליגת האלופות מול קלאב ברוז' בחוץ, פתחה את העונה עם 2:0 על פרנקפורט ועם תיקו מאכזב, ללא שערים מול ורדר ברמן. הידנהיים מנגד, עם פתיחה מרשימה עם צמד מול סט. פאולי בחוץ ורביעיה לרשת של אוגסבורג, כשבין לבין היא שיחקה גם בקונפרנס ליג וניצחה גם פעמיים את האקן השבדית. עם כל הכבוד להינדהיים, מול דורטמונד, זו תהיה אופרה שונה לחלוטין. דורטמונד תשחק היום ללא ריינה ואטין הפצועים, כששלוטרבק מושעה ולא ישחק גם הוא. האורחת מנגד, ללא ניוהאוס, תומאלה וקלר הפצועים. בעונה שעברה, שתי תוצאות תיקו אולי קצת מפתיעות בין השתיים. 2:2 במפגש הראשון בדורטמונד ובמפגש השני, תיקו ללא שערים במגרשה של הידנהיים. האורחת מגיעה למשחק היום עם האף בשמיים אחרי שני ניצחונות מרשימים ועוד שניים באירופה, לדעתי היא תנחת היום חזק לקרקע ותפסיד אחרי רצף ניצחונות. אני אלך כאן עם דורטמונד מעל גול, בליין של 1.75, לא תוצאה בלתי אפשרית.

תגובות

b

טלספורט בפייסבוק